Sposób załatwiana spraw
Załatwianiem spraw zajmuje się sekretariat Zespołu Szkół w Ozimku.
Sekretariat mieści się na pierwszym piętrze /pok.17/ w budynku szkoły przy ulicy Częstochowskiej 24.
W sekretariacie można zasięgnąć szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw.
- Sekretariat szkoły czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00 /pok.17/
- Sprawy uczniowskie załatwiane są od godz. 9.00 do 14.00.
- Księgowość szkoły czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 /pok.16/
Dyrektor w sprawie skarg i wniosków przyjmuje w czwartek od godz. 10.00 do 11.00 po uprzednim umówieniu się w sekretariacie. /pok.15/
Adres i telefony dostępne są na stronie głównej biuletynu.
Informacji udziela pani Dorota Gładysz
W CELU UZYSKANIA INFORMACJI NIEDOSTĘPNYCH W BIULETYNIE NALEŻY ZWRÓCIĆ SIĘ BEZPOŚREDNIO DO SEKRETARIATU.
Zgodnie z art. 8 ust. 4 ustawy z dnia 6 września 2001 o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. nr 112 poz. 1198 z późn. zm.) informujemy, że udostępnienie informacji publicznych nieudostępnionych w Biuletynie Informacji Publicznej następuje na pisemny wniosek.