Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Deklaracja dostępności

Zespół Szkół w Ozimku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej zsozimek.biuletyn.info.pl.

  • Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.


Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Magdalena Rosik — email: zs.ozimek@zsozimek.pl lub telefonicznie 774651918 .

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Adres: ul. Częstochowska 24, 46-040 Ozimek,
  • E-mail: .

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

Zespół Szkół w Ozimku
Adres: ul. Częstochowska 24, 46-040 Ozimek

Budynek nie jest przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych.
Budynek szkoły otoczony jest dwoma ulicami: od północnego zachodu znajduje się główne wejście do szkoły od ulicy Częstochowskiej, od południowego zachodu znajduję się tylne wejście do szkoły od ulicy Juliusza Słowackiego.
Dostęp do budynku - Do budynku prowadzą ośmiostopniowe schody z poręczą. Przy tylnym wejściu do budynku znajdują się pięciostopniowe schody bez poręczy ale z podjazdem dla wózków inwalidzkich. W budynku szkoły znajdują się następujące sale:

Parter – 6 sal do przedmiotów ogólnokształcących, sala gimnastyczna, portiernia

I piętro – dwie pracowni informatyczne oraz dwie sale ogólnokształcące, serwerownia, pokój nauczycielski, sekretariat, księgowość i kadry oraz gabinety dyrektora i wicedyrektora

II piętro – jedna pracownia informatyczna, 6 sal ogólnokształcących, gabinet pielęgniarki szkolnej, gabinet psychologa/pedagoga szkolnego.

Sekretariat, gabinet dyrektora - Na pierwszym piętrze po lewej stronie znajduje się gabinet wice-dyrektora, obok niego na prawo pokój nauczycielski, następnie sekretariat z gabinetem dyrektora.
Wyjścia ewakuacyjne - oznaczenia - W budynku są oznaczone wyjścia ewakuacyjne. Nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a i oznaczeń w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Windy - W budynku nie ma windy ułatwiającej poruszanie się osobom niepełnosprawnym.
Parking - Na terenie szkoły nie ma typowych, wyznaczonych miejsc parkingowych, natomiast znajdują się one w obrębie szkoły na około 30 miejsc. W obrębie szkoły nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Toalety - Na końcu korytarza na parterze znajdują się toaleta dla dziewcząt i pracowników szkoły, na piętrze pierwszym oraz drugim jest toaleta dla chłopców i pracowników szkoły. Toalety nie są przystosowanie dla osób niepełnosprawnych.


Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak dostępności tłumacza języka migowego.